Оберіть свою мову


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66


 

Частина П’ята

Прихід Божого Царства

  Ісаї 28 розділ

  Марні сподівання стародавньої Самарії, які вказують на марні сподівання сучасної Об’єднаної Європи.

Заблукалі

  • Зів’яла квітка:

1 Горе тобі, Самарії, короні пишноти Єфремлян п'яних, квітці зів'ялій краси його гордости, що лежить на верхів'ї долини врожайної, від вина поп'янілих!
2 Ось потужний та сильний у Господа, –
мов злива із градом, мов буря руїнна, мов повідь сильна, заливна, його кине на землю із силою!

  Самарія – столиця стародавнього невірного Богові Ізраїльського Царства. А невірний стародавній Ізраїль, як ми знаємо, в наш час символізує невірну Богові християнську Європу (див. «Ізраїль»). Тож для нас – це пророцтво саме про сучасну Об’єднану Європу. Потужним та сильним у Господа – який, як буря, залиє Об’єднану Європу, є сучасна Росія, – тим паче, що деякі дослідники Біблії вважають, що в цьому пророцтві мова йде про Ассирію, яка, як відомо, часто символізує саме сучасну Росію (див. «Числа та народи»). І те, що вона зробить, узгоджується зі словами пророцтва в Даниїла 11 розділ:

40 А в кінцевому часі зудариться з ним південний цар. І кинеться на нього північний цар колесницями, і верхівцями, і численними кораблями, і прийде на краї, і позаливає та перейде їх.
41 І він прийде до Пишного Краю, і багато-хто спіткнуться, ... .

  Узгодженість зі словами Даниїла додатково підтверджує, що стародавня Самарія та Єфрем (Ізраїль) – це сучасна невірна Європа…

3 Ногами потоптана буде корона пишноти Єфремлян п'яних,
4 і станеться квітка зів'яла краси його гордости, що на верхів'ї долини врожайної, немов передчасно дозріла та смоква, що її як побачить людина, ковтає її, як вона ще в долоні його!

  Отож, Європа виявиться легкою та швидкою здобиччю для нападника…

  • Корона для останку:

5 Стане Господь Саваот того дня за прекрасну корону, і за пишний вінок для останку народу Його,
6 і духом права тому, хто сидить у суді, і хоробрістю тим, хто до брами повертає бій!

  Так цей вірш звучить в перекладі Хоменка:

6 і духом правосуддя для того, що на суді засідає, відвагою для тих, що війну назад до брами проганяють.

  Сидить у суді – судить (чинить) справедливо, хто до брами повертає бій – той, хто бореться, відкидає противника назад. Вочевидь, це ті, хто бореться за справедливість – тобто, вірні Божим принципам люди, – саме їм Бог стане прекрасною короною та пишним вінком.

  • Заблукалі:

7 І ось ці від вина позбивались з дороги, і від п'янкого напою хитаються: священик і пророк позбивались з дороги напоєм п'янким, від вина збаламутились, від напою п'янкого хитаються, блудять вони у видіннях, у постановах своїх спотикаються...
8 Бо всі столи повні блювотою калу, аж місця нема!...

  В перекладі Хоменка цей вірш звучить так:

8 Тому столи скрізь повні блювотиння й посліду: нема чистого місця.

  Попри зовнішню привабливість та порядність, провідники Об’єднаної Європи у своїй толерантності та пихатості не мають чіткого бачення подальшого життєвого шляху – їхні дії не чіткі, а вчинки, основані на бажанні збагачення, часто огидні. В той час, коли в навколишніх країнах біда та горе, мешканців Об’єднаної Європи цікавить власне спокійне, розмірене та повне звичних розваг життя – Єзекіїля 16 розділ:

49 Ось оце була провина твоєї сестри Содоми: пиха, ситість їжі та преспокійний спокій були в неї та в її дочок, а руки вбогого та бідного вона не зміцняла.
50 І запишались вони, і робили гидоти перед Моїм обличчям. І Я їх відкинув, як побачив оце.

  І хоча в їхніх силах допомогти нужденним, та часто вони цього не роблять – Якова 4 розділ:

17 Отож, хто знає, як чинити добро, та не чинить, – той має гріх!

  В Божих очах мешканці Об’єднаної Європи як малолітні діти – нерозумні та безпорадні:

9 «Кого буде навчати пізнання, і кому виясняти об'явлення буде? Відставлених від молока чи від перс повідлучуваних?
10 Бо на заповідь заповідь, заповідь на заповідь, правило на правило, правило на правило, трохи тут, трохи там».

  Деякі дослідники Біблії вважають, що 10 вірш побудований за принципом дитячої дражнилки, скерованої на адресу Ісаї: «цав лацав, цав лацав, кав лакав, кав лакав, зеер шам, зеер шам». Тобто, Бог вказує, що навчати їх марно – вони не розуміють суті Божих Законів, – для них слова пророка (Ісаї) виглядали як надмірні обмеження, як «правило на правило, заповідь на заповідь…». Тож, якщо вони не хотіли слухати Божі накази від Його пророка, то Бог заговорить до них чужою мовою – вочевидь, мовою ворога:

11 Тому незрозумілими устами й іншою мовою буде казати народові цьому
12 Отой, Хто до них говорив: «Це спочинок! Дайте змученому відпочити, і це відпочинок», –
та вони не хотіли послухати.

  Бог неодноразово вказував провідникам Об’єднаної Європи, та й Заходу загалом, на потребу змінити відношення до світу, самої системи – через побожних релігійних провідників, вчених, економістів, екологів, та й самих постраждалих народів, – про потребу зміни підходу до стилю життя та цінностей. Та чути цього вони не хотіли. Тому вони заплутаються в своїх нечітких та нерозумних заповідях та правилах – і потраплять до пастки:

13 І станеться їм слово Господа: заповідь на заповідь, заповідь на заповідь, правило на правило, правило на правило, трохи тут, трохи там, щоб пішли та попадали навзнак, і щоб були зламані й впали до пастки й зловилися!...

  Як говориться в інших Біблійних віршах, Бог не дав їм розуму, і вони самі себе ввели в оману своїми ж правилами…

  • Безпечні в своїй самовпевненості:

14 Тому-то послухайте слова Господнього, ганьбителі, що пануєте над тим народом, що в Єрусалимі!
15 Бо кажете ви: «Заповіта ми склали зо смертю і з шеолом зробили умову. Як перейде той бич, мов вода заливна, то не прийде до нас, бо брехню ми зробили притулком своїм, і в брехні ми сховались!»

  Ці слова нагадують слова блудниці Вавилон Великий (див. «Вавилон») – яка в наш час символізує сучасний Захід, з Об’явлення 18 розділ:

7 Скільки він славив себе та розкошував, стільки муки та смутку завдайте йому! Бо в серці своєму говорить: «Сиджу, як цариця, і я не вдова, і бачити смутку не буду!»

 Провідники сучасної Європи обманюють себе та свій народ – їхні цінності марнота, їхній захист в НАТО – марні сподівання. Гадаючи, що сучасна Росія – від якої вони, нібито, й бачать загрозу, не наважиться на них напасти – чи то по причині вигідних торгових стосунків, чи через гадану силу НАТО, – країни сучасного Заходу, і Європи зокрема, глибоко помиляються. Це – Божий Суд, і їм не встояти.

  Тут не варто виключати, що слова про заповіт зі смертю, з шеолом умову та сховок у брехні можуть вказувати на безпосередню умову з тим, хто активно сіє брехню, несе смерть та веде до шеолу – з представником диявола на землі – керівництвом сучасної Росії. Тобто, Об’єднана Європа може укласти певний договір (про ненапад, якісь гарантії безпеки, чи щось схоже) з Росією. І, поклавшись на нього, думати, що вони в безпеці – як це було з договором Молотова-Ріббентропа між Радянським Союзом та Гітлерівською Німеччиною. Таким чином сповняться слова апостола Павла в 1 Солунян 5 розділ:

2 бо самі ви докладно те знаєте, що прийде день Господній так, як злодій вночі.
3 Бо коли говоритимуть: «Мир і безпечність», тоді несподівано прийде загибіль на них, як мука тієї, що носить в утробі, – і вони не втечуть!

  • Наріжний Камінь:

16 Тому Господь Бог сказав так: Оце поклав каменя Я на Сіоні, каменя випробуваного, наріжного, дорогого, міцно закладеного. Хто вірує в нього, не буде той засоромлений!
17 І право за мірило Я покладу, а справедливість –
вагою; і притулок брехні град понищить, а сховище води заллють!

  Звісно, камінь наріжний – це Ісус Христос і Його Вчення, – яке стане Основою нового Божого народу. Це той камінь, про який сказано в Даниїла 2 розділ – той, що розіб’є боввана. І цей камінь, як виходить з розглядуваного пророцтва, буде закладено в Останні Дні – наш час. Щоправда, будучи каменем наріжним – Основою, – для декого він стане каменем спотикання – про це ми говорили в статті «Камінь спотикання».

  Цікаво щодо граду: в книзі Об’явлення після події, яку Христос в Матвія 24 розділі назвав скорботою великою (паралельні вірші в Об’явлення 6:12-17) – після чого Бог почне збирати Свій народ (Об’явлення 7 розділ), наступною карою буде саме град – Об’явлення 8 розділ:

7 І засурмив перший Ангол, – і вчинилися град та огонь, перемішані з кров'ю, і впали на землю. І спалилась третина землі, і згоріла третина дерев, і всіляка зелена трава погоріла...

  Цим Бог зруйнує хибні сподівання невірних людей:

18 І заповіт ваш із смертю поламаний буде, а ваша умова з шеолом не втримається: як перейде нищівна кара, то вас вона стопче!
19 Коли тільки перейде вона, вона вас забере, бо щоранку вона переходити буде, удень та вночі, –
і станеться, – тільки з тремтінням ви будете слухати звістку про це...

  Тобто, для невірних людей та кара триватиме постійно – щоранку, вдень та вночі…

  • Скрута:

20 Бо буде постеля коротка, щоб на ній розтягнутись, а покривало вузьке, щоб накритися ним...
21 Бо повстане Господь, немов на горі Перацім; затремтить Він у гніві, немов у долині в Гів'оні, щоб Свій чин учинити, предивний Свій чин, щоб зробити роботу Свою, незвичайну роботу Свою!

  На горі Перацім та долина в Ґів-оні – ця подія описана в 1 Хронік 14:11-16 – коли з Божою поміччю цар Давид переміг своїх ворогів филистимлян – Бог віддав їх у Давидову руку. Тож тут мова про війну Бога проти невірного народу – з ним Він може вчинити так само, як свого часу вчинив з филистимлянами. Тому Бог закликає уважно та з повагою віднестися до Його попередження – яке Він дає через Своє Слово та Свого пророка:

22 Тож не насміхайтесь тепер, щоб не стали міцнішими ваші кайдани, бо призначене знищення чув я від Господа, Бога Саваота, про всю землю...

  Варто зауважити, що Боже попередження стосується не лише невірного Божого народу – яким в наш час є Об’єднана Європа, а усієї землі – усього світу, всіх народів.

  • Всьому свій час та згідно Божого плану:

23 Візьміть це до ушей і почуйте мій голос, послухайте пильно й почуйте мій голос!
24 Чи кожного дня оре ратай на посів, ралить землю свою й боронує?
25 Чи ж, як рівною зробить поверхню її, він не сіє чорнуху й не кидає кмин, не розсіває пшеницю та просо й ячмінь на означенім місці, а жито в межах її?
26 І за правом напутив його, його Бог його вивчив цього:
27 Бож не бороною чорнуха молотиться, і коло возове не ходить по кмині, а палицею б'ють чорнуху та києм –
той кмин.
28 Розтирається збіжжя? Ні, бо його не назавжди молотиться конче, і підганяють коло возове та коні на нього, а не розтирають його.
29 І це вийшло від Господа Саваота, –
чудова порада Його, і велика премудрість Його!

  Стародавні ізраїльтяни, для яких сільське господарство було близьке, чудово розуміли описану почерговість дій у вирощуванні та обробці зернових культур – тож вони розуміли, про що мова в цих словах Ісаї. Вони розуміли, що за одними діями йдуть наступні – всьому свій час та черга. Тому, якщо збуваються одні події – за ними прослідують й інші, – передбачені Богом в Його Слові – Матвія 24 розділ:

32 Від дерева ж фіґового навчіться прикладу: коли віття його вже розпукується, і кинеться листя, то ви знаєте, що близько вже літо.
33 Так і ви: коли все це побачите, знайте, що близько, – під дверима!

  Якщо збулось одне – буде й наступне…


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66