Оберіть свою мову


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66


 

Частина Дев’ята

Праведники та злочинці

  Ісаї 56 розділ

  Скопці та чужинці серед Божого народу. Дві сторони одного світу – спасіння та прокляття.

Спасіння та прокляття

  • Шануйте суботу:

1 Так говорить Господь: Бережіть правосуддя й чиніть справедливість, незабаром бо прийде спасіння Моє, і появиться правда Моя.
2 Блаженна людина, що робить таке, і син людський, що міцно тримається цього, що хоронить суботу, щоб її не безчестити, та береже свою руку, щоб жодного зла не вчинити!

  Зауважимо – правосуддя та справедливість прирівнюється до поваги до суботи та стримування від зла, – і це цілком логічно, адже тут субота – це не день тижня – це День Божого Відпочинку (див. Буття 2 розділ), коли людство досягне досконалості під Божим правлінням та примириться з Ним (див. «Субота»). І лише ті, хто стримується від зла, зможуть потрапити туди. Тож повага до суботи виявляється у виконанні поради Христа в Матвія 6 розділ:

33 Шукайте ж найперш Царства Божого й правди Його, – а все це вам додасться.

  Для людини немає нічого більш важливого, ніж Боже Царство – там вирішаться всі проблеми людства.

  • Скопці та чужинці:

3 І нехай не повість чужинець, який прилучився до Господа, кажучи: «Насправді мене відділив від народу Свого Господь», і скопець хай не скаже: «Таж я сухе дерево!»

  В Хоменка цей вірш звучить так:

3 Чужинець, що пристав до Господа, нехай не говорить: «Господь мене напевно відлучить від свого народу.» Та й скопець нехай не каже: «Я - сухе дерево.»

4 Бо так каже Господь про скопців, що суботи Мої бережуть, і вибирають завгодне Мені, і що тримаються міцно Мого заповіту:
5 Я їм дам у Своїм домі та в мурах Своїх місце і ймення, що краще воно за синів та дочок, – Я дам йому вічне ім'я, яке не понищиться!

  В стародавні часи царі та можновладці часто брали до себе на службу скопців (євнухів) – чоловіків, не здатних до продовження роду, а отже не одружених та без нащадків. В багатьох суспільствах вони вважалися людьми, так би мовити, без статі. Особливо корисними вони були для обслуговування гаремів – євнух (скопець) з грецької означає охоронець ложа. Окрім цього, євнухів часто брали на важливі посади при дворі – вважалося, що через відсутність родини та нащадків вони не прагнутимуть влади і буду віддані господарю та справі. Наприклад, в стародавньому Китаї слуги-чоловіки свідомо йшли на оскоплення, в надії, що це дасть їм можливість здобути високі посади при дворі… В будь-якому випадку, скопець – як вважалося, це віддана в служінні господарю людина.

  Проте, скопець, про якого говорить Ісая, береже Господні суботи, вибирає завгодне Богові та міцно тримається Господнього заповіту – тобто, пріоритети свого життя віддав Богові та Його Законам, – тож ціллю його життя є служіння Богові. Саме про таких скопців говорив Ісус Христос в Матвія 19 розділ:

11 А Він їм відказав: «Це слово вміщають не всі, але ті, кому дано.
12 Бо бувають скопці, що з утроби ще матерньої народилися так; є й скопці, що їх люди оскопили, і є скопці, що самі оскопили себе ради Царства Небесного. Хто може вмістити, – нехай вмістить».

  Іншого разу Христос сказав дещо схоже – Луки 14 розділ:

26 «Коли хто приходить до Мене, і не зненавидить свого батька та матері, і дружини й дітей, і братів і сестер, а до того й своєї душі, – той не може буть учнем Моїм!

  Чому це схоже? Бо насправді слова Ісуса Христа про скопців – не про фізичне оскоплення, а про духовне – про визначення пріоритетів – про відданість справі Божого Царства. Цього ж стосуються слова апостола Павла в 1 Коринтян 7 розділ:

29 А це, браття, кажу я, бо час позосталий короткий, щоб і ті, що мають дружин, були, як ті, що не мають,
30 а хто плаче, – як ті, хто не плаче, а хто тішиться, – як ті, хто не тішиться; і хто купує, – як би не набули,
31 а хто цьогосвітнім користується, – як би не користувались, бо минає стан світу цього.
32 А я хочу, щоб ви безклопітні були. Неодружений про речі Господні клопочеться, як догодити Господеві,
33 а одружений про речі життєві клопочеться, як догодити своїй дружині,
34 і він поділений. Незаміжня ж жінка та дівчина про речі Господні клопочеться, щоб бути святою і тілом, і духом. А заміжня про речі життєві клопочеться, як догодити чоловікові.

  Зауважимо – апостол Павло у відданості справі Божого Царства не розділяв чоловіків та жінок – всі могли обрати служіння Богові пріоритетом свого життя. І нагородою за це, як говориться в 5 вірші розглядуваного розділу книги Ісаї, буде місце в Божому домі та в мурах Його, і ймення, що краще воно за синів та дочок, і Бог дасть йому вічне ім'я, яке не понищиться. А це відносить нас до слів Ісуса Христа в Івана 14 розділ:

1 Нехай серце вам не тривожиться! Віруйте в Бога, і в Мене віруйте!
2 Багато осель у домі Мого Отця; а коли б то не так, то сказав би Я вам, що йду приготувати місце для вас?
3 А коли відійду й приготую вам місце, Я знову прийду й заберу вас до Себе, щоб де Я – були й ви.

  Тут Ісус Христос звертається до Своїх апостолів – яких Він вже тоді назвав Своїми братами, – і які були першими з Божих обранців – співцарів Христа (див. «Брати Христові»), яких Ісус Христос в час Свого Другого Пришестя (в час Господнього Дня) забере до Себе – до небесної сфери.

  Про вічне ім’я Ісус Христос говорив у Своєму посланні до однієї з семи церков, записане в книзі Об’явлення 3 розділ:

5 Переможець зодягнеться в білу одежу, а ймення його Я не змию із книги життя, і ймення його визнаю перед Отцем Своїм і перед Його Анголами.

  Ці сім церков також символізують братів Христа в Останні Дні – святих Всевишнього або ж Божих обранців – про яких говориться в Об’явлення 14 розділ:

1 І я глянув, – і ось Агнець стоїть на Сіонській горі, а з Ним сто сорок чотири тисячі, що мають Ім'я Його й Ім'я Отця Його, написане на своїх чолах.
2 І почув я голос із неба, немов шум великої води, і немов гук міцного грому. І почув я голос гуслярів, що грали на гуслах своїх,
3 і співали, як пісню нову перед престолом і перед чотирьома тваринами й старцями. І ніхто не міг навчитися пісні, окрім цих ста сорока чотирьох тисяч, викуплених від землі.
4 Це ті, хто не осквернився з жінками, бо чисті вони. Вони йдуть за Агнцем, куди Він іде. Вони викуплені від людей, первістки Богові й Агнцеві,
5 не знайшлося-бо підступу в їхніх устах, бо вони непорочні!

  Звернемо увагу на 4 вірш – де говориться що вони не осквернилися з жінками, бо чисті вони – це має певний зв’язок зі скопцями. Як ми знаємо, жінка в Біблії символізує певну систему цінностей для побудови суспільства (див. «Жінка»), і жінки, про яких говориться в цьому вірші – це суспільні системи сучасного людства, – наприклад, Біблія розповідає про жінку-блудницю під назвою Вавилон Великий – Об’явлення 17 розділ:

1 І прийшов один із семи Анголів, що мають сім чаш, і говорив зо мною, кажучи: «Підійди, – я покажу тобі засудження великої розпусниці, що сидить над багатьма водами.
2 З нею розпусту чинили земні царі, і вином розпусти її впивались мешканці землі».
3 І в дусі повів він мене на пустиню. І побачив я жінку, що сиділа на червоній звірині, переповненій іменами богозневажними, яка мала сім голів і десять рогів.
4 А жінка була одягнена в порфіру й кармазин, і приоздоблена золотом і дорогоцінним камінням та перлами. У руці своїй мала вона золоту чашу, повну гидоти та нечести розпусти її.
5 А на чолі її було написане ім'я, таємниця: «Великий Вавилон, мати розпусти й гидоти землі».

  Тобто, ці Божі обранці не підтримували та не «загравали» з сучасною системою – не були замішані у впливових суспільних системах сучасного світу, – вони, так би мовити, «оскопили» себе у цьому світі сатани заради вірності Богові – заради Його Царства. Прояв цього найбільше буде видно Господнього Дня – в час сповнення слів Ісуса Христа в Марка 10 розділ:

29 Ісус відказав: «Поправді кажу вам: Немає такого, щоб дім полишив, чи братів, чи сестер, або матір, чи батька, або діти, чи поля ради Мене та ради Євангелії,
30 і не одержав би в сто раз більше тепер, цього часу, серед переслідувань, – домів, і братів, і сестер, і матерів, і дітей, і піль, а в віці наступному – вічне життя.

  Отже, скопці в пророцтві Ісаї, а також в словах Ісуса Христа (Матвія 19:11-12) – це Божі обранці, які все своє життя поставили на служіння Богові та своє майбутнє бачать лише з Ним. І це – святі Всевишнього, брати Христа…

6 А тих чужинців, що пристали до Господа, щоб служити Йому та любити Господнє Ім'я, щоб бути Йому за рабів, усіх, хто хоронить суботу, щоб її не збезчестити, і тих, що тримаються міцно Мого заповіту, –
7 їх спроваджу на гору святую Мою та потішу їх в домі молитви Моєї! Цілопалення їхні та їхні жертви будуть Мені до вподоби на Моїм жертівнику, бо Мій дім буде названий домом молитви для всіх народів!

  На відміну від символічних скопців, чужинцям, що пристали до Господа, Бог обіцяє потішати, вислуховувати їхні молитви та приймати їхні жертви – тобто, благословить та прийме їхнє служіння. А це більше схоже на всіх людей Божого народу з різних народів – що житимуть на землі в Божому Царстві (див. «Боже Царство»). І це – великий натовп, про який говориться в Об’явлення 7 розділ:

9 Потому я глянув, – і ось натовп великий, що його зрахувати не може ніхто, з усякого люду, і племен, і народів, і язиків, стояв перед престолом і перед Агнцем, зодягнені в білу одежу, а в їхніх руках було пальмове віття.
10 І взивали вони гучним голосом, кажучи: «Спасіння нашому Богові, що сидить на престолі, і Агнцеві!»
-----------------------

13 І відповів один із старців, і до мене сказав: «Оці, що зодягнені в білу одежу, – хто вони й звідкіля поприходили?»
14 І сказав я йому: «Мій пане, ти знаєш!» Він же мені відказав: «Це ті, що прийшли від великого горя, і випрали одіж свою, та вибілили її в крові Агнця...
15 Тому-то вони перед Божим престолом, і в храмі Його день і ніч Йому служать. А «Той, Хто сидить на престолі, розтягне намета над ними».
16 «Вони голоду й спраги терпіти не будуть уже, і не буде палити їх сонце, ані спека яка».
17 Бо Агнець, що серед престолу, «буде їх пасти, і водитиме їх до джерел вод життя. І Бог кожну сльозу з очей їхніх зітре!»

  Це ті, хто житиме на землі в Божому Царстві під правлінням Ісуса Христа та Його братів – ста сорока чотирьох тисяч обраних від землі – яких, як ми визначили вище, символізують скопці… Так, звісно, людям з великого натовпу – що житимуть на землі, – в порівнянні з братами Христа – які житимуть в небесній сфері, – може здаватися, як сказано в 3 вірші розглядуваного розділу книги Ісаї, що «насправді їх відділив від народу Свого Господь» – тобто, вони можуть почуватися обділеними. Та насправді, що символічні скопці, що символічні чужинці – всі вони є єдиною частиною позбираного Божого народу:

8 Слово Господа Бога, що збирає вигнанців Ізраїля: Я ще позбираю до нього, до його зібраних!

  Так сповняться слова Ісуса Христа в Івана 10 розділ:

14 Я – Пастир Добрий, і знаю Своїх, і Свої Мене знають.
15 Як Отець Мене знає, так і Я Отця знаю, і власне життя Я за вівці кладу.
16 Також маю Я інших овець, які не з цієї кошари, – Я повинен і їх припровадити. І Мій голос почують вони, – і буде отара одна й Один Пастир!

  Втім, як каже Біблія, не всі приєднаються до Божого народу – будуть і противники. Тож їх чекає інша доля:

  • Запрошення на гостину:

9 Польова вся звірино, прибудьте спожити, також лісова вся звірино!

  Цими словами закликається тварин прийти споживати трупи загиблих противників Бога та Його народу – як про це сказано і в Єзекіїля 39 розділі:

17 А ти, сину людський, так говорить Господь Бог: Скажи птахові, усякому крилатому, та всій польовій звірині: Згромадьтеся й прийдіть, зберіться навколо над жертвою, що Я принесу для вас, велика жертва на Ізраїлевих горах, і ви будете їсти м'ясо, і будете пити кров.
18 Ви будете їсти тіло лицарів, а кров князів землі будете пити, – барани, і вівці, і козли, бики, – ситі башанські бики всі вони.
19 І будете їсти лій аж до ситости, і будете пити кров аж до впоєння з Моєї жертви, яку Я приніс для вас, –
20 і насититеся при Моєму столі кіньми та верхівцями, лицарями та всякими вояками, говорить Господь Бог!

  Така доля чекає всіх тих, хто зневажає Божу Суботу – Боже Царство та Божі Закони:

10 Його вартівники всі сліпі, не знають нічого, всі вони пси німі, які гавкати не можуть, мрійники, лежні, що люблять дрімати!
11 І це пси-ненажери, що не знають насичення, і це пастирі ті, що не вміють уважати: усі вони ходять своєю дорогою, кожен з свого кінця до своєї здобичі...
12 «Прийдіть-но, говорять, візьму я вина, та напою п'янкого нажлуктимось, – і буде і цей день, і завтрішній день далеко щедріший!»...

  Життя задля власного задоволення – це стиль сучасного грішного світу. Цьогочасні люди, відкидаючи Божі принципи, не бачать та не розуміють руйнівної природи їхнього стилю життя – тож Бог виступить проти них…


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66