Оберіть свою мову


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66


 

  Ісаї 4 розділ

  Цікавий перехід – від прокляття в попередньому розділі, до благословення в цьому. І це все – про Єрусалим та сіонську дочку. От лише мова тут про ОЧИЩЕНИЙ Єрусалим.

Благословення Сіону

  • Благословення Сіону:

1 І того дня сім жінок схоплять мужа одного, говорячи: «Ми будемо їсти свій хліб, і зодягатимем одіж свою, – тільки йменням твоїм хай нас кличуть, – забери ти наш сором!»

  Цей вірш нагадує слова з Захарія 8 розділ:

23 Так говорить Господь Саваот: І станеться тими днями, що схоплять десять мужів з усіх язиків тих народів, і схоплять за полу юдея, говорячи: Ходімо з вами, бо ми чули: Бог з вами!»

  Різниця тут – сім жінок, і десять мужів. Хоча ці пророцтва ніби описують різні події, та в суті своїй – це одне й те ж. Адже сім жінок (число Божої повноти) – це релігії або суспільні системи, а десять мужів (число людської повноти) – це різні групи людей, народи. Тож в цьому пророцтві Ісаї мова йде про те, що до Божого народу (один муж) захочуть приєднатися інші релігії чи суспільні системи – і, вочевидь, захочуть жити згідно Божих норм. А в Захарії – до керівників Божого народу (Божих святихюдей) приєднаються різні люди, групи людей, народи. Проте, релігії чи суспільні системи ж складаються з людей та народів – тож це паралельні пророцтва…

2 Того дня буде парость Господня красою та славою, плід же земний – величністю та пишнотою для врятованих із Ізраїля.
3 І буде зосталий в Сіоні й полишений в Єрусалимі, –
святим буде зватися він, кожен, хто жити записаний в Єрусалимі,

  Мабуть, зосталий в Сіоні й полишений в Єрусалимі – це і є той останок малий, про який говориться в Ісаї 1 розділ:

9 Коли б був Господь Саваот не лишив нам останку малого, ми були б як Содом, до Гоморри ми стали б подібні...

4 коли нечистоту Господь змиє з сіонських дочок, а кров Єрусалиму сполоще з-посеред його духом права та духом очищення.

  Очевидно, святий в Єрусалимі (3 вірш) це святі Всевишнього з Даниїлових пророцтв – Даниїла 7 розділ:

27 А царство, і панування, і велич царств під усім небом буде дане народові святих Всевишнього. Його царство буде царство вічне, а всі панування Йому будуть служити й будуть слухняні.

  Бог очистить віру – Істину, і всі служитимуть Йому в Дусі та Правді – як і говорив Ісус Христос – Івана 4 розділ:

23 Але наступає година, і тепер вона є, коли богомільці правдиві вклонятися будуть Отцеві в дусі та в правді, бо Отець Собі прагне таких богомільців.
24 Бог є Дух, і ті, що Йому вклоняються, повинні в дусі та в правді вклонятись».

  Тож «жителями Єрусалиму» будуть 144 тисячі обраних від землі – ті, кого Біблія називає братами Христа (див. «Брати Христові»).

  І Бог буде захищати Свій народ та опікуватися ним – спочатку духовно, потім і фізично – в Божому Царстві:

5 І створить Господь над усяким житлом на Сіонській горі та над місцем зібрання – удень хмару, вночі ж дим і блиск огню полум'яного, бо над всякою славою буде покрова...
6 І буде шатро удень тінню від спеки, і захистом та укриттям від негоди й дощу!

  Хмара вдень, і дим та блиск вогню вночі – символ виходу з Єгипту ізраїльтян – коли Бог захищав Свій народ від усяких небезпек. Це ж символізує символічне шатро над народом – символ захисту та керівництва. Це будуть благословенні часи! Нехай буде так!

  До цього додамо, що сповнення цього пророцтва Ісаї почнеться зі сповнення слів Ісуса Христа в Матвія 24 розділ:

29 І зараз, по скорботі тих днів, «сонце затьмиться, і місяць не дасть свого світла», і зорі попадають з неба, і сили небесні порушаться.
30 І того часу на небі з'явиться знак Сина Людського, і тоді «заголосять всі земні племена», і побачать вони «Сина Людського, що йтиме на хмарах небесних» із великою потугою й славою.
31 І пошле Анголів Своїх Він із голосним сурмовим гуком, і зберуть Його вибраних – «
від вітрів чотирьох, від кінців неба аж до кінців його».

  Саме з цього збирання Своїх вибраних Бог почне благословляти Сіон – який є синонімом Єрусалиму. І цей символічний Єрусалим – це організоване Богом керівництво Його народу, основою якого будуть святі Всевишнього, про збирання яких говорить Ісус Христос в наведених вище віршах.


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66