Оберіть свою мову


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66


 

  Ісаї 29 розділ

  Місто Аріїл – покарання та благословення Божого народу. Пророцтво на наш час.

Аріїл

  • Горе Аріїлу:

1 Горе Аріїлу, Аріїлу, місту, що Давид у нім таборував! Рік до року додайте, хай свята закінчать свій круг!
2 І притисну Аріїла, і станеться лемент та плач, і він стане на мене, як огнище Боже*.

  Аріїл – Єрусалим, Боже місто. В перекладі означає «огнище Боже» або «вогнище жертівника» – тож в 2 вірші присутня гра слів: Аріїл стане як Аріїл – Боже місто стане як вогнище жертівника. Цими словами лунає застереження Єрусалимові – на нього зійде Божа кара. Щодо нашого часу, то це пророцтво стосується сучасного християнського світу, а точніше християнської Європи – як осередку християнського світу.

  Схоже, що слова в першому вірші «рік до року додайте, хай свята закінчать свій круг» можуть вказувати на певний часовий термін – 1 рік + 1 рік – це 2 роки. Тобто, через два роки від початку відліку (який тут не вказаний, але який, вочевидь, буде видимим – наприклад, відверта зростаюча загроза нападу) має відбутися раптовий напад на Єрусалим (в наш час – християнську Європу) – як сказано у віршах далі.

  Можливо це й не має значення, та зазначимо, що за єврейським календарем рік закінчується восени – з цим закінчуються і свята року. До цього додамо, що згідно слів Ісуса Христа (Матвія 24 розділ), напад на Єрусалим – який символізує сучасну християнську Європу, найймовірніше станеться взимку (див. «Гидота») – яка, як відомо, йде після осені. Якщо ж в цьому пророцтві про символічний Єрусалим символічними є й євреї – тобто мешканці тієї ж Європи (а так воно, поза сумнівом, й є), то їхній святковий період взагалі закінчується саме взимку – що знову ж таки узгоджується з пророцтвом Христа про час нападу...

  Є ще одне схоже по змісту пророцтво – в Єремії 51 розділ:

46 І щоб серце ваше не слабло, а ви не злякалися вістки, почутої в краї, бо прийде цього року ця звістка, а потім того року та звістка, і буде насилля в краю, і повстане пануючий проти пануючого...
47 Тому-то ось дні настають, і навіщу Я божків Вавилону, і ввесь його край посоромлений буде, і всі його вбиті попадають в ньому!

  Тут, як і в пророцтві Ісаї про Аріїл, також присутні певні два роки – після яких настане час насилля в краю – у символічному Вавилоні, названому в книзі Об’явлення Вавилоном Великим – основою якого є сучасний так званий Захід (див. «Вавилон»), і однією з основних складових якого є сучасна християнська Європа – яку й символізує Аріїл в пророцтві Ісаї.

3 І отаборюся проти тебе навколо, і сторожею стисну тебе, і башти поставлю на тебе.
4 І ти будеш понижений, і будеш з землі говорити, і приглушено буде звучати твоє слово. І стане твій голос з землі, мов померлого дух, і шепотітиме з пороху слово твоє.

  Причиною цього нападу на Єрусалим є його невірні мешканці – з-посеред яких Бог має намір відібрати Своїх вірних людей.

  • Божий народ вціліє:

5 І буде юрба ворогів твоїх, мов тонкий пил, юрба ж насильників – мов полова зниклива, і це станеться нагло, раптовно…

  Страждання Божого народу від дій нападника не будуть тривалими – як пил тонкий, мов полова зниклива вони припиняться – що узгоджується зі словами Христа в Матвія 24 розділ:

21 Бо скорбота велика настане тоді, «якої не було з первопочину світу аж досі» й не буде.
22 І коли б не вкоротились ті дні, не спаслася б ніяка людина; але через вибраних дні ті вкоротяться.

  Отож, описані в розглядуваному пророцтві Ісаї події – це скорбота велика, про яку застерігав Ісус Христос (див. «Гидота»).

  В той час Бог вступиться за Своїх людей і «струсить» ворогів з нього:

6 Господь Саваот тебе громом та трусом навідає, і шумом великим, вихром та бурею, та огняним їдким полум'ям.

  Певним чином Бог трусане народами та агресором, та дасть можливість Божим людям зібратися. Вочевидь, це буде наслідком появи знака Сина Людського – що налякає всі земні племена – Матвія 24 розділ:

29 І зараз, по скорботі тих днів, «сонце затьмиться, і місяць не дасть свого світла», і зорі попадають з неба, і сили небесні порушаться.
30 І того часу на небі з'явиться знак Сина Людського, і тоді «заголосять всі земні племена», і побачать вони «Сина Людського, що йтиме на хмарах небесних» із великою потугою й славою.

  Отже, в 6 вірші розглядуваного розділу книги Ісаї, фактично, описаний знак Сина Людського…

  Призначення всіх цих подій, як ми побачимо в розгляді пророцтва далі – очищення та збирання Божого народу – Його коштовностей – Огія 2 розділ:

6 Бо так промовляє Господь Саваот: Ще раз, – а станеться це незабаром, – і Я затрясу небо та землю, і море та суходіл!
7 І затрясу всіма народами, і прийдуть коштовності всіх народів, і наповню цей дім славою, говорить Господь Саваот.
8 Моє срібло й Моє золото, говорить Господь Саваот.
9 Більша буде слава цього останнього дому від першого, говорить Господь Саваот, і на цьому місці Я дам мир, говорить Господь Саваот».

  *див. «Трясіння землі».

  • Ілюзія перемоги:

7 І буде, як сон, як видіння нічне та юрба всіх народів, що на Аріїла воюють, і всі, хто воює на нього, і проти твердині його, і хто йому докучає.
8 І буде, мов бачить голодний у сні, ніби їсть, а прокинеться він –
і порожня душа його, і мов спрагнений бачить у сні, ніби п'є, а прокинеться він – і ось змучений, а душа його спрагнена! Так буде натовпові всіх народів, що підуть війною на гору Сіон.

  Хоча у ворогів Божого народу буде відчуття перемоги – та це ілюзія. Адже з того часу Бог візьме Свій народ під Свій захист – Захарія 2 розділ:

8 І сказав він до нього: «Біжи, говори цьому юнакові, кажучи: Невкріплений буде Єрусалим через многість людей та худоби в середині його.
9 А Я стану для нього, – говорить Господь, – огняним муром навколо, і стану славою в середині його.
--------------------
12 Бо так промовляє Господь Саваот: Для слави послав Він мене до народів, що вас грабували, бо хто вас доторкується, той доторкується до зірця Його ока.
13 Бо ось тільки махну Я своєю рукою на них, – і для їхніх рабів вони здобиччю стануть, і пізнаєте ви, що Господь Саваот мене вислав.

  Це стосується вірних Богові людей. Невірних же чекає інша доля:

  • Одурманені сліпці:

9 Одубійте й дивуйтесь, заліпіть собі очі й осліпніть! Вони повпивалися, та не вином, захитались, та не від п'янкого напою,
10 бо вилив Господь на вас духа глибокого сну та закрив ваші очі, затьмарив пророків і ваших голів та провидців!
11 І буде вам кожне видіння, немов би слова запечатаної книжки, що дають її тому, хто вміє читати, та кажуть: «Читай-но оце», та відказує той: «Не можу, –
вона ж запечатана».
12 І дають оту книжку тому, хто не вміє читати, та кажуть: «Читай-но оце», та відказує той: «Я не вмію читати».

  Бог даватиме різні ознаки та заклики людству – та невірний народ, на відміну від вірних Богові людей, буде «сліпий та нерозумний» – що вже зараз відбувається неодноразово. І хоча невірні Богові жителі сучасної християнської Європи ніби сповідують Божі принципи миру та поваги – вони далекі від Бога:

13 І промовив Господь: За те, що народ цей устами своїми наближується, і губами своїми шанує Мене, але серце своє віддалив він від Мене, а страх їхній до Мене – заучена заповідь людська,
14 тому Я ось ізнову предивне вчиню з цим народом, вчиню чудо й диво, і загине мудрість премудрих його, а розум розумних його заховається.

  Боже відношення до людської мудрості описав апостол Павло в 1 Коринтян 3 розділ:

19 Цьогосвітня-бо мудрість – у Бога глупота, бо написано: «Він ловить премудрих у хитрощах їхніх!»
20 І знову: «Знає Господь думки мудрих, що марнотні вони!»

  Вважаючи себе розумними, люди відкинули Бога – вони не вірять в Його здатність карати злочинців. Та це – хибна думка:

15 Горе тим, що глибоко задум ховають від Господа, і чиняться в темряві їхні діла, і що говорять вони: «Хто нас бачить, і хто про нас знає?»

  Звісно ж, мова тут не про буквальне світло чи темряву – тут мова про знання, реальне висвітлення подій та вчинків. Тобто, злочинці діють таємно – щоб ніхто не довідався про їхні наміри. І так вони діють споконвіків – Івана 3 розділ:

19 Суд же такий, що світло на світ прибуло, люди ж темряву більш полюбили, як світло, – лихі-бо були їхні вчинки!
20 Бо кожен, хто робить лихе, ненавидить світло, і не приходить до світла, щоб не зганено вчинків його.

  Такі люди, звісно ж, не бажають бути з Богом – адже Він, через Свої Закони, виявляє їхні лихі вчинки. Тому їм приємніше відкидати існування Бога та Його здатність карати злочинців. І все це стосується переважної більшості провідників сучасного християнського світу.

16 О, ваша фальшивосте! Чи ганчар уважається рівним до глини? Чи зроблене скаже про майстра свого: «Він мене не зробив», а твір про свого творця говоритиме: «Він не розуміє цього?»

  Сучасний невірний Божий народ (християнська Європа) і справді зневажає Бога та, фактично, не визнає Його існування. Але Бог ПОКАЖЕ Свою Велич – тим, що відродить справжній Свій народ – за короткий час:

  • Збирання та благословення Божого народу:

17 Хіба за короткого часу Ліван на садка не обернеться, а садок порахований буде за ліс?
18 І в той день слова книжки почують глухі, а очі сліпих із темноти та з темряви бачити будуть,
19 і сумирні побільшать у Господі радість свою, а люди убогі в Святому Ізраїля тішитись будуть!

  18 вірш вказує, що настане час (наш час), коли люди (вірні Богові) «почують» (зрозуміють) слова книжки – Божого Слова. Про це ж говориться в Даниїла 12 розділ:

4 А ти, Даниїле, заховай ці слова, і запечатай цю книгу аж до часу кінця. Багато-хто дослідять її, і так розмножиться знання».

  Про збирання Божого народу в ці часи говорив і Ісус Христос – Матвія 24 розділ:

30 І того часу на небі з'явиться знак Сина Людського, і тоді «заголосять всі земні племена», і побачать вони «Сина Людського, що йтиме на хмарах небесних» із великою потугою й славою.
31 І пошле Анголів Своїх Він із голосним сурмовим гуком, і зберуть Його вибраних – «
від вітрів чотирьох, від кінців неба аж до кінців його».

  З цими подіями надійде час покарання злочинців – тих, хто чинить насильство:

20 Бо скінчився насильник, і минувся насмішник, і понищені всі ті, хто дбає про кривду,
21 хто судить людину за слово одне, на того ж, хто судить у брамі, вони ставлять пастку, і праведного випихають обманою.
22 Тому-то Господь, що викупив Авраама, сказав домові Якова так: Не буде тепер засоромлений Яків, й обличчя його не поблідне тепер,
23 бо як він серед себе побачить дітей своїх, чин Моїх рук, вони будуть святити Моє Ймення, і посвятять Святого Якового, і будуть боятися Бога Ізраїля!
24 Тоді-то хто блудить у дусі, ті розум пізнають, а хто ремствує, ті поуки навчаться!

  Бог зростить Свій народ – символічного Якова, та благословить його! Це буде час великого Навчання Божих Істин!


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66