Єзекіїля 9 розділ
Господь посилає шість карателів та чоловіка з писарським каламарем перейти Єрусалимом – щоб позначити (врятувати) тих, хто страждає від гидот у місті, та вбити тих, хто чинить ці гидоти – хто без відповідного знака.
Чоловік у льняному та шість карателів
- Карателі міста:
1 І кликнув Він в уші мої сильним голосом, кажучи: «Наблизьте карателів міста, і кожен нехай має в своїй руці свої нищівні знаряддя».
2 І ось прийшли шість чоловіка з дороги горішньої брами, що звернена на північ, і кожен мав у своїй руці свої знаряддя розбивання, а серед них один чоловік був одягнений в льняне, а писарський каламар був при стегнах його. І вони прийшли, і стали при мідяному жертівнику.
Зауважимо – ці карателі також були на півночі, – як і Вавилон в ті давні часи відносно Ізраїля, і як Росія стосовно сучасного Західного світу в наш час. Також, варто зазначити, що карателів було саме шість – число недосконалості та підступу (див. «Числа та народи»). Це може вказувати, що роль цих карателів виконають люди саме такого складу – недосконалі та підступні, – якими були стародавні вавилоняни, і якими в наш час є представники сучасної Росії. Сьомий чоловік з писарським каламарем був одягнутий у льняне – одяг священиків – Левит 16 розділ:
4 Він зодягне священного льняного хітона, і льняна спідня одіж буде на тілі його, і підпережеться льняним поясом, і обвинеться льняним завоєм, – вони священні шати. І обмиє в воді своє тіло, та й зодягне він їх.
Отож, цей чоловік у льняному був Божим слугою, а не знаряддям в Божих руках (див. «Знаряддя») – як ті шестеро карателів.
- Чоловік з писарським каламарем:
3 А слава Ізраїлевого Бога піднялася з-над Херувима, що була над ним, до порога дому. І закликав Він чоловіка, одягненого в льняне, що писарський каламар був при стегнах його.
4 І сказав Господь до нього: «Перейди серединою міста, серединою Єрусалиму, і зроби знака на чолах людей, що зідхають та стогнуть над усіма тими гидотами, що робляться в його середині».
Одразу скажемо, що це пророцтво Єзекіїля має своє відображення в час Кінця – наш час. І дещо схоже описано в Об’явлення 7 розділ:
1 А по цьому я бачив чотирьох Анголів, що стояли на чотирьох кутах землі та тримали чотири земні вітри, щоб вітер не віяв на землю, ані на море, ані на жодне дерево.
2 І бачив я іншого Ангола, що від схід сонця виходив, і мав печатку Бога Живого. І він гучним голосом крикнув до чотирьох Анголів, що їм дано пошкодити землі та морю,
3 говорячи: «Не шкодьте ані землі, ані морю, ані дереву, аж поки ми покладемо печатки рабам Бога нашого на їхніх чолах!»
Хоча в цих віршах говориться саме про 144 тисячі викуплених від землі – яких Біблія називає святими Всевишнього або ж Христос назвав Своїми братами (див. «Брати Христові»), – в пророцтві Єзекіїля мова може йти і про інших вірних Богові людей – бо й в Об’явлення далі говориться про інших вірних Богові людей – Об’явлення 7 розділ:
9 Потому я глянув, – і ось натовп великий, що його зрахувати не може ніхто, з усякого люду, і племен, і народів, і язиків, стояв перед престолом і перед Агнцем, зодягнені в білу одежу, а в їхніх руках було пальмове віття.
10 І взивали вони гучним голосом, кажучи: «Спасіння нашому Богові, що сидить на престолі, і Агнцеві!»
Описані в Об’явлення події мають своє відображення в пророцтві Ісуса Христа в Матвія 24 розділ:
29 І зараз, по скорботі тих днів, «сонце затьмиться, і місяць не дасть свого світла», і зорі попадають з неба, і сили небесні порушаться.
30 І того часу на небі з'явиться знак Сина Людського, і тоді «заголосять всі земні племена», і побачать вони «Сина Людського, що йтиме на хмарах небесних» із великою потугою й славою.
31 І пошле Анголів Своїх Він із голосним сурмовим гуком, і зберуть Його вибраних – «від вітрів чотирьох, від кінців неба аж до кінців його».
Як бачимо, тут Ісус вказує, що збирання Його вибраних відбуватиметься ПІСЛЯ скорботи великої (див. «Гидота»). В часи видіння цього пророцтва Єзекіїлем Єрусалим вже було захоплено і значну частину ізраїльтян було вигнано з їхніх земель та переселено в інші краї – тобто, Єрусалим впав. Можливо, саме ця подія для тогочасних ізраїльтян була скорботою великою – після чого через подальшу невірність вже покараного Божого народу Бог наказав, як ми читаємо в пророцтві, винищити всіх тих, хто й далі чинить гидоти, та врятувати всіх тих, кому ці гидоти противні і хто хоче бути з Богом. І це сталося, коли через короткий час вавилонське військо вщент зруйнувало Єрусалим та храм у ньому. Виходячи з цього, в наш час скорботою великою, виходить, мало б бути падіння Об’єднаної Європи, а разом з нею і всього Західного світу, – через напад Росії. Після цього відбудеться збирання Божих вибраних, – і вже потім буде цілковите руйнування решти країн Європи та Заходу загалом…
Ще залишилось питання: кого в наш час мав би символізувати той чоловік з писарським каламарем? Виходячи з того, що він був одягнений в льняне – одяг священика, – ним може бути той, кого в Останні Дні символізує священик Ісус з Захарія 3 розділ:
1 І показав Він мені Ісуса, великого священика, що стояв перед лицем Господнього Ангола, -----------------------------.
---------------------------
3 А Ісус одягнений був у брудну одежу, і стояв перед лицем Ангола.
4 І він заговорив та й сказав до тих, що стояли перед його лицем, говорячи: «Здійміть з нього цю брудну одежу!» І сказав він йому: «Я зняв з тебе провину твою, і зодягну тебе в шати коштовні».
5 І він сказав: «Нехай покладуть чистого завоя на його голову!» І поклали чистого завоя на його голову, і зодягли його в шати, а Ангол Господній стояв.
6 І освідчив Ангол Господній Ісусові, промовляючи:
7 Так говорить Господь Саваот: «Якщо ти будеш ходити Моїми дорогами, і якщо стерегтимеш сторожу Мою, тоді й ти будеш судити Мій дім, і також будеш стерегти Мої подвір'я, і дам тобі ходити поміж тими, що стоять тут.
Цей священик Ісус в наш час символізує Божого пророка Останніх Днів – символічного пророка Іллю (див. «Ілля»). Тобто, діяльність цього пророка в Останні Дні посприяє збиранню Божих вибраних – вони побачать Істину та підуть за нею до Христа…
- Божий наказ карателям:
5 А до інших Він сказав при мені: «Ходіть за ним у місті, і вбивайте; нехай ваше око не має милосердя, і ви не змилуйтеся!
6 Старого, юнака, і дівчину, і дітей та жінок позабивайте дощенту, а до кожної людини, що на ній цей знак, не підійдете; а зачнете від Моєї святині»... І зачали вони від тих старих людей, що були перед домом.
Про початок суду від святині також говорив апостол Петро в 1 Петра 4 розділ:
17 Бо час уже суд розпочати від Божого дому; а коли він почнеться перше з нас, то який кінець тих, хто противиться Божій Євангелії?
Тож це додатковий аргумент на користь того, що розглядуване пророцтво Єзекіїля стосується саме нашого часу – часу Останніх Днів.
7 І сказав Він до них: «Занечистіть цей дім, і наповніть подвір'я трупами, і вийдіть!» І вони повиходили, і вбивали в місті.
Цією святинею є християнська Європа – як основа християнського світу. І саме з неї почнеться Суд…
- Без милосердя:
8 І сталося, коли вони вбивали, то я позостався, і впав на своє обличчя, і кликав та казав: «О Господи, Боже, чи Ти вигубиш увесь останок Ізраїлів, виливаючи гнів Свій на Єрусалим?»
9 І сказав Він до мене: «Провина дому Ізраїля й Юди дуже-дуже велика, і земля наповнена душогубствами, а місто повне кривди. Бо вони кажуть: Господь покинув цей Край, і Господь не бачить...
10 І також Я, – не змилосердиться око Моє, і не змилуюсь Я, їхню дорогу Я дам на їхню голову!»
Бог тривалий час виявляв терпіння і давав попередження – і через Своїх пророків, і навіть через напад Вавилону та захоплення Юдеї та Єрусалиму. Та ізраїльтяни все відверталися від Істинного Бога. Так і в наш час – народи християнської Європи не зрозуміли причини ні Першої світової війни, ні Другої. Тож в Третій світовій війні Бог віддасть їм їхнє – їхні ж провини на їхню голову. Інакше Бог не був би справедливим. До того ж, тоді ці невірні люди були б праві у своєму твердженні: Господь покинув цей Край, і Господь не бачить...
11 І ось чоловік, одягнений в льняне, що каламар був при стегнах його, приніс відповідь, кажучи: «Я зробив, як мені наказав Ти!»
Що ж, попри таке страшне пророцтво, тішить те, що всі ті, хто не бажає приймати участь в огидних справах цього невірного світу, будуть врятовані. Треба лише тулитися до Бога та покладатися на Нього…