Оберіть свою мову


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21


 

  Єзекіїля 21 розділ

  Пророцтво на час Кінця – ніде не буде безпечно. Нагострений меч на Єрусалим. Агресор на роздоріжжі, та причина того, що він спочатку напав на Аммонових синів. Доля агресора.

Нагострений меч на Єрусалим

-          Притча про ліс південного поля:

1 І було мені слово Господнє таке:
2 «Сину людський, зверни обличчя своє в напрямі на південь, і крапай словами на полудень, і пророкуй на ліс південного поля.
3 І скажи до південного лісу: Послухай Господнього слова: Так говорить Господь Бог: Ось у тобі запалю Я огонь, і поїсть він у тебе кожне дерево зелене, і кожне дерево сухе; полум'яний огонь не погасне, і будуть попалені ним всі простори від півдня до півночі.
4 І побачить кожне тіло, що Я, Господь, розпалив його, і він не погасне!»

  В Біблійних пророцтвах ліс може символізувати народ – в даному випадку певних південних територій – зауважимо, що агресор зазвичай нападає з півночі та сходу. Вочевидь, відносно нашого часу це пророцтво вказує, що ніде не буде безпечно – і навіть у віддалених від агресора землях запалає вогонь.

5 І сказав я: «О Господи, Боже, вони мені кажуть: Чи він не говорить самі тільки притчі?»

   Ці слова, мабуть, вказують, що ізраїльські старійшини думають, що він говорить не пророцтва – а лише притчі, байки...

-          Меч проти Ізраїля:

6 І було мені слово Господнє таке:
7 «Сину людський, зверни ти обличчя своє до Єрусалиму, і крапай словами на святині, і пророкуй на землю Ізраїлеву.
8 І скажи Ізраїлевій землі: Так говорить Господь: Ото Я проти тебе, і меча Свого витягну з піхви його, і витну з тебе справедливого й несправедливого.

  В часи Єзекіїля Господнім мечем був Вавилон. в наш час, як дають підставу зрозуміти інші Біблійні пророцтва, цим Господнім мечем буде агресивна Росія (див. «Знаряддя»).

  Тут важливим є той факт, що меч буде на всіх – і на справедливих, і на несправедливих. Розбору суттєвого не буде – лише, як про це говориться в інших пророцтвах, врятується останок. Це тому що, як можна зрозуміти з історії виходу ізраїльтян з Єгипту (книга Вихід), День Господній можна поділити на дві частини – де в першій частині удар прийдеться по всіх – таким чином Бог почне збирати Своїх людей зі всіх народів, затрясши ними (див. «Трясіння землі»), а в другій частині Бог візьме Свій зібраний народ під Свій захист – на сповнення слів з Ісаї 26 розділ:

20 Іди, мій народе, ввійди до покоїв своїх, і свої двері замкни за собою, сховайся на хвилю малу, поки лютість перейде!

  Але до того часу ще буде доволі важко:

9 Через те, що Я витну з тебе справедливого й несправедливого, тому вийде Мій меч проти кожного тіла від півдня на північ.
10 І кожне тіло пізнає, що Я Господь, витяг меча Свого з піхви його, – уже не вернеться він!

  Зауважимо – в той час, як агресор, як говориться в попередніх пророцтвах, нападатиме з півночі та сходу, – тут вказується, що меч Господній рухатиметься з півдня на північ. Це може бути або внутрішнє протистояння, розпалене Росією, або ж напад союзників Росії з півдня.

  10 вірш дає підставу припустити, що тут мається на увазі скорбота велика (див. «Гидота»), про яку попереджав Ісус Христос – адже саме після неї люди зрозуміють, що за всіма цими подіями стоїть Бог – Матвія 24 розділ:

29 І зараз, по скорботі тих днів, «сонце затьмиться, і місяць не дасть свого світла», і зорі попадають з неба, і сили небесні порушаться.
30 І того часу на небі з'явиться знак Сина Людського, і тоді «заголосять всі земні племена», і побачать вони «Сина Людського, що йтиме на хмарах небесних» із великою потугою й славою.

  І це узгоджується з наступними словами пророцтва Єзекіїля:

-          Страшна звістка:

11 А ти, сину людський, стогни, ніби мав би ти зламані стегна, і гірко стогни на їхніх очах!
12 І буде, коли тобі скажуть: «Чого то ти стогнеш?» то скажеш: На звістку, що йде, – і кожне серце розтане, і всякі руки ослабнуть, і погасне всякий дух, і всі коліна зайдуться водою! Оце прийде та станеться, каже Господь Бог».

  За словом Ісуса Христа, коли почнеться скорбота велика, люди зрозуміють, що насувається щось дуже страшне – Луки 21 розділ:

25 І будуть ознаки на сонці, і місяці, і зорях, і тривога людей на землі, і збентеження від шуму моря та хвиль,
26 коли люди будуть мертвіти від страху й чекання того, що йде на ввесь світ, бо сили небесні порушаться.

-          Нагострений меч на Ізраїля:

13 І було мені слово Господнє таке:
14 «Сину людський, пророкуй і кажи: Так говорить Господь: Скажи: Меч, меч, – нагострений він та блискучий!
15 Щоб приносити жертву – нагострений він, щоб блищати – він був полірований. Хіба будемо радіти? Хіба жезло сина Мого легковажить усякеє дерево?

  В Хоменка цей вірш звучить так:

15 Для величезної різанини його нагострено, і вигладжено, щоб виблискував, неначе блискавиця. О, радуймося, берло мого сина усяким деревом гордує!

  В Новому Російському Перекладі (НРП) цей вірш звучить так:

10 наточен для резни, очищен, чтобы сверкать, как молния! “Как нам радоваться жезлу моего сына, если меч сильнее любой подобной деревяшки?”

  Поки не зрозуміло ким саме є цей син – Бога, чи людини? Втім, як говорить далі загальний контекст розділу, мова тут таки про людину. Тут більше схоже, що порівнюється залізо з деревиною – що залізо (меч) сильніше дерева (мабуть, палиці (дерев’яного жезла)). Полірування меча – це підготовка до війни:

16 І дали його виполірувати, щоб узяти в долоню. Це нагострений меч, і він полірований, щоб дати його в руку вбивця...
17 Кричи та реви, сину людський, бо він проти народу Мого, він проти всіх князів Ізраїлевих, – їх віддано мечеві з народом Моїм, тому вдарся по стегнах!
18 Та він уже випробуваний. Та що ж тепер, коли йому жезло обридло? Він не встоїть, каже Господь Бог.

  Цей вірш в Хоменка звучить так:

18 бо пробу зроблено! Та й як би воно могло так не статись, навіть якби зосталося зневажливе берло? - слово Господа Бога.

  Отож, виглядає, що в цих віршах, як ми зауважили вище, мова таки про сина людини. І цей жезл – це жезл Ізраїлевого царя, як це видно в 17-18 віршах. НРП подає ці вірші так:

12 Сын человеческий, кричи и плачь, ведь он обратится на Мой народ; на вождей Израиля он обратится. Под меч они будут брошены вместе с Моим народом. Так бей себя в грудь от горя.
13 Ведь испытание непременно придет, и что, если жезл царя Иудеи, который будет уничтожен мечом, прекратит свое существование?» - возвещает Владыка Господь.

  Тож тут вказується, що влада у Ізраїлевих царів буде забрана Божим мечем. В наш час це вказує на відкинення Богом сучасного християнського світу – Європи та Заходу загалом.

  Ще зауважимо, що в 18 вірші сказано, що меч уже випробуваний – чи не вказують ці слова на те, що перед нападом на Європу Росія вже з кимось воюватиме – так би мовити, уже випробує свого меча?.. Як розуміємо, мова тут, вочевидь, про війну з Україною – де тактика ведення війни, в порівнянні зі всіма попередніми війнами, суттєво змінилася... Тоді виходить, що випробувавши свої сили та тактику у тій війні – так би мовити, нагостривши та відполірувавши свою зброю, – Кремль з подвоєною чи навіть потроєною силою накинеться на країни Європи:

19 А ти, сину людський, пророкуй, і вдар долонею об долоню, і нехай меч подвоїться та потроїться! Це меч побитих, великий меч забитого, що кружляє довкола них.

  Цей вірш в Хоменка звучить так:

19 Ти ж, сину чоловічий, пророкуй, сплесни руками! Нехай меч той подвоїться, потроїться! Це меч різанини, це меч великої різанини, що їм загрожує навколо,

  Що ж – День Господній справді страшний:

20 Щоб стопилося серце й полягло якнайбільше при всіх їхніх брамах, Я дам різанину меча. О горе, – він справді зроблений блискучим, виполіруваним на різанину!
21 Об'єднайся, праворуч іди, зверни ліворуч, іди, куди тільки звернене буде вістря твоє...
22 І Я вдарю долоню Свою об долоню Свою, і Свою лють заспокою. Я, Господь, це прорік!»

  Вочевидь, спричинивши руйнування невірної Європи, Бог заспокоїть Свою лють – щодо невірного християнського світу – якого й символізує стародавній Ізраїль часів Єзекіїля. Після чого Бог збере Свій народ…

-          Дві дороги:

23 І було мені слово Господнє таке:
24 «А ти, сину людський, признач собі дві дорозі, якими прибуде меч вавилонського царя. Вони вийдуть обидві із краю одного, а ти вистругай дороговказну руку, на початку дороги до міста її вистругай.
25 Признач дорогу, якою прибуде меч до Рабби Аммонових синів та до Юди в укріплений Єрусалим.

  Зауважимо – було два напрямки: один на Раббу (столицю) Аммонових синів, та другий – на укріплений Єрусалим. І тут важливо звернути увагу, що про Раббу не сказано, що вона була укріплена, а про Єрусалим сказано, що він укріплений. Тобто, Рабба виглядала легкою здобиччю. Чи не символізує ця Рабба Український Київ – який і справді виглядав для Росії легкою здобиччю на початку вторгнення 2022 року?.. І тут на думку приходить пророцтво з Даниїла 11 розділ:

41 І він прийде до Пишного Краю, і багато-хто спіткнуться, та оці втечуть від його руки: Едом, і Моав, і останок Аммонових синів.

  Цей вірш також про напад Росії на країни Європи, і, можливо, в цих пророцтвах Аммонові сини символізують один і той самий народ – Україну, – від якої, згідно Даниїлового пророцтва, врятується лише частина... Щоправда, тут можна врахувати труднощі перекладу – ось як цей вірш звучить в різних перекладах:

  Хоменко:

41 Він увійде в славну землю, і поляжуть десятки тисяч, але оці врятуються від його руки: Едом, Моав та цвіт синів Аммона.

  НРП:

41 Он вторгнется и в Прекрасную страну. Многие страны падут, но Эдом, Моав и вожди Аммона будут избавлены от его руки.

  Російський синодальний переклад:

41 И войдет он в прекраснейшую из земель, и многие области пострадают, и спасутся от руки его только Едом, Моав и большая часть сынов Аммоновых.

  ТАНАХ:

41 И придет он в страну прекрасную, и пострадают многие (страны), и спасутся от рук его эти – Эдом и Моав, и лучшие из сынов Аммоновых.

  Вочевидь, в оригіналі використовувалося слово з широким значенням – на прикладі англійського great, яке може означати і великий, і чудовий. Тобто, наскільки велика частина народу врятується сказати важко…

  Але, повернімося до пророцтва Єзекіїля. Отже, Кремль розглядатиме два напрямки для нападу:

26 Бо цар вавилонський став на роздоріжжі, на початку двох доріг. Щоб ворожити чарами, трясе він стрілами, питає домашніх божків, розглядає печінку.

  *Розглядати печінку – в ті часи вбивали призначену тварину та по вигляду її печінки ворожили для прийняття рішення.

27 У правиці його був чар «на Єрусалим», щоб поставити муроломи, щоб відкрити уста на крик, щоб підняти голос окриком, щоб поставити муроломи на брами, щоб насипати вала, щоб збудувати башту.
28 Але буде це їм в їхніх очах, як чарування марнотне, буде для них заприсяження присягами, та він згадає провину, щоб були вони схоплені.

  Правиця (27 вірш) вказує на пріоритетний напрямок – основне бажання влади Кремля захопити Європу (хоча б її східну частину) – чого Кремль ще задовго до почату війни з Україною не приховував. Втім, як говорить 28 вірш, на початку цей напрямок буде проігноровано – але він згадає провину, щоб були вони схоплені, – тобто, згодом саме напад на Європу стане в пріоритеті.

-          Покарання невірного Ізраїля та його князів:

29 Тому так говорить Господь Бог: За те, що ви згадуєте свої провини, що відкриваєте ваші гріхи, щоб бачені були ваші гріхи ваших учинків, за те, що ви пригадуєте, – у ворожі руки схоплені будете!

  Тут мова не про те, що ізраїльтяни визнають свої гріхи щоб каятися – вони просто їх виявляють, не приховують, хизуються. Це підтверджує і НРП:

24 Поэтому так говорит Владыка Господь: – Так как вы напомнили о своей вине открытым мятежом, обнаружив свои грехи во всем, что делаете, так как вы сделали это – вас уведут в плен.

 Так і в сучасному Західному світі – відверто ігноруються Божі принципи, і хизуються своїми гріхами – гомосексуалізмом, аморальністю, пихою, зажерливістю, егоїзмом, і таке інше. За що й будуть покарані.

-          Піднесеться низьке, а високе понизиться:

30 А ти, недостойний, несправедливий князю Ізраїлів, що надійшов його день у час провини кінцевої,
31 так говорить Господь Бог: Зняти завоя й скинути корону! Це не зостанеться так, – піднесеться низьке, а високе понизиться!

  Бог не залишить без кари невірних людей – і скине їх з панівного становища. Він змінить всю систему – піднесеться низьке, а високе понизиться. І станеться це тоді, коли Бог почне збирати Свій народ – і саме його представників, так званих святих Всевишнього (див. «Брати Христові»), Він повищить.

32 Руїною, руїною, руїною покладу його! Та цього не станеться, аж поки не прийде Той, Хто має право, – і Я Йому дам!

  Вочевидь, Тим, Хто має право, є Ісус Христос, Який і прийде в той час – Матвія 24 розділ:

30 І того часу на небі з'явиться знак Сина Людського, і тоді заголосять всі земні племена, і побачать вони Сина Людського, що йтиме на хмарах небесних із великою потугою й славою.

  Саме під керівництвом царюючого Ісуса Христа піднесуться святі Всевишнього

-          Ганьба Аммонових синів:

33 А ти, сину людський, пророкуй та й скажеш: Так говорить Господь Бог на Аммонових синів та про їхню ганьбу: І скажеш: Меч, меч відкритий на різанину, блискучий, щоб блищав, як та блискавка, –
34 для тебе бачили обманні видіння, пророкували для тебе неправду, – щоб посадити його на шию недостойних злочинців, яких день прийде в час кари кінцевої.

  Через обманні видіння та неправдиві пророцтва на Аммонових синів прийшла ганьба та приниження – на них, неукріплених, напав агресор. А наш час через хибні рішення та сподівання Росія напала на Україну. Та все це Бог допустив для того, щоб посадити його (нагострений меч – Росія) на шию недостойних злочинців, яких день прийде в час кари кінцевої (сучасну невірну Європу та Захід загалом) – тобто, щоб спровокувати напад Росії на країни блоку НАТО в Європі, – з якими Кремль все ще не наважувався воювати. І після цього нападу та знищення Заходу, Бог засудить і самого нападника:

35 Верни ж меча до піхви його! У місці, де створений ти, у краю походження твого осуджу Я тебе!
36 І виллю на тебе Свій гнів, в огні пересердя Свого на тебе дмухну, і дам тебе в руку людей зухвалих, які знищення замишляють!
37 Ти станеш огневі на їжу, твоя кров буде серед землі, не згадають про тебе, бо Я, Господь, говорив це!»

  Доля Росії визначена – Бог покарає її на її ж теренах, вочевидь, у громадянській війні – Єзекіїля 38 розділ:

21 І покличу проти нього меча на всіх горах Моїх, говорить Господь Бог, меч кожного буде на брата його!
22 І буду судитися з ними моровицею та кров'ю, і пущу заливний дощ та камінний град, огонь та сірку на нього та на відділи його, та на численні народи, що з ним.

  І справді, про такого жорстокого агресора та злочинця пам’ятати не варто – він вартий лише забуття…


1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21