Осії 3 розділ
Ще один символічний образ навернення невірного Ізраїля.
Перелюбний Ізраїль
- Ізраїль, як перелюбна жінка:
1 І сказав Господь мені ще: «Іди, покохай жінку, кохану приятелем, але перелюбну, подібно, як любить Господь Ізраїлевих синів, а вони звертаються до інших богів, і кохаються у виноградних коржиках».
Виноградні коржики в ті часи вважалися поживною їжею – 2 Самуїлова 6 розділ:
19 І він роздав для всього народу, для всього Ізраїлевого натовпу, від чоловіка й аж до жінки, для кожного по одному буханцеві хліба, по одному кавалкові печеного м'яса та по одному виноградному калачеві. І пішов увесь народ кожен до дому свого
Для нашого часу це, вочевидь, аналог енергетичного батончика. Цю думку підтримує книга Пісня над піснями 2 розділ:
5 Підкріпіте мене виноградовим печивом, освіжіть мене яблуками, – бо я хвора з кохання!
При поклонінні деяким поганським богам здійснювалися обряди зі статевими зносинами – що потребувало підкріплення сил, і про що, вочевидь, говориться в пророцтві пророка Осії. Та, незважаючи на зраду та блудодійство Ізраїля, Бог і надалі любив Свій народ – сподіваючись на його навернення:
- Навернення Ізраїля:
2 І я купив її собі за п'ятнадцять шеклів срібла й хомер ячменю та летех ячменю.
3 І сказав я до неї: «Сиди довгі дні в мене, не будь блудлива, і не будь нічия, також і я буду такий до тебе.
4 Бо Ізраїлеві сини будуть сидіти довгі дні без царя та без князя, і без жертви та без камінного стовпа, і без ефода та без домашніх божків.
5 Потому Ізраїлеві сини навернуться, і будуть шукати Господа, Бога свого, та царя свого Давида, і за останніх днів з тремтінням обернуться до Господа та до Його добра».
Фактично, цей розділ описує те ж саме, що й попередній – потрапляння невірного Ізраїля в символічну пустелю (див. «Пустеля»). Стосовно Останніх Днів це може вказувати на час, коли після нападу Росії на Європу у світі запанує хаос та анархія. Тоді люди опиняться у безвладді – аж поки не прийдуть до Бога.